امروز با یک مقاله جدید در مورد سایت های فروشگاهی در خدمت شما هستیم

ویژگی های کلیدی یک سایت فروشگاهی چیست و اصلا چرا باید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم ؟

با گسترش اینترنت در بین کاربران پارسی زبان خرید اینترنتی به یک امر عادی تبدیل شده است . کاربران با جست و جوی نام و نوع محصول در موتور های جست و جو به ویژه گوگل به راحتی ثبت سفارش میکنند و کالای خود را درب منزل تحویل می گیرند.

در این بازار پر تب و تاب فروشگاه های اینترنتی چگونه میتوان کاربران را به فروشگاه اینترنتی شما هدایت کرد ؟

نکته اول : طراحی و ظاهر سایت شماست

ظاهر و رنگبندی یک سایت برای کاربران ایرانی خیلی مهم است . ما در تیم اصفهان وبسایت بسته به نوع محصول ، برند و … و با استفاده از علم اصولی روانشناسی رنگ ها بهترین رنگ را برای پیکره اصلی سایت شما پیاده می کنیم .

ظاهز و کلیات سایت شما حتما باید با فروشگاه های رایج متفاوت باشد . پس تفاوت دومین نکته ایست که در ظاهر وبسایت ما به ان توجه میکنیم .

نکته دوم : امکانات فروشگاه اینترنتی

نکته دوم در یک فروشگاه اینترنتی با کیفیت امکانات پیشرفته و سهولت در خرید کاربران می باشد . اصفهان وبسایت این توانایی را دارد که تمامی امکانات یک فروشگاه اینترنتی پیشرفته را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

امکاناتی مانند کد تخفیف ، پنل کاربری ، سیستم چند فروشندگی ، کیف پول ، رنگبندی ، سایزبندی و تغییر قیمت بر اساس رنگ و اندازه و … را برای شما پیاده سازی می کنیم .

پنل مدیریت فروشگاه اینترنتی نیست فوق العاده ساده و کاربر پسند است . فقط کافی است شما به زبان فارسی مسلط باشید همه چیز مثل اب خوردن در اختیار شماست .

نکته سوم : پایداری و بهینه بودن سایت

 سومین و مهمترین نکته در مورد فروشگاه اینترنتی شما پایداری ، سرعت و بهینه بودن است .

سایت های طراحی شده توسط اصفهان وبسایت در سرور های اختصاصی ما میزبانی می شوند. ما عدم قطع شدن سایت شما را تضمین میکنیم و با فضا و پهنای باند فوق العاده خیال شما را بابت این موارد خسته کننده راحت میکنیم.

ما برای شما تضمین میکنیم که سایت شما توانایی پردازش اطلاعات بیش از حداقل صد هزار کاربر در روز را خواهد داشت . پس کافیست که تمام تلاش خودتان را برای صعود در گوگل انجام دهید. نگران نباشید ما در این زمینه هم شما را راهنمایی خواهیم کرد .


منبع :

اصفهان وبسایت